(alwowska@labmasters.pl) - absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizująca się w kursach otwartych z Excela na różnych poziomach zaawansowania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla firm oraz zajęć dla studentów. Jej praktyczne podejście do nauczania, oparte na własnym doświadczeniu oraz wiedzy zdobytej w trakcie licznych szkoleń, pozwala uczestnikom kursów szybko przyswoić umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie biznesu. Jest szczególnie ceniona za indywidualne podejście i bardzo jasne tłumaczenie omawianego materiału. Z nią każdy nauczy się Excela w sposób przyjemny i bezstresowy.
Aleksandra Lwowska
Doświadczenie dydaktyczno-szkoleniowe
Autorka materiałów kursu „Microsoft Excel w pracy finansisty-praktyczne przykłady zastosowań”.
Realizacja szkoleń dla firm, m.in. dla CD Projekt, Pandora, WP, TVP, PGE, Mediaservice24, Mondelēz International, Bolton, Centrum Edukacji Artystycznej.
Realizacja kursów otwartych w LabMasters o tematyce ekonomicznej i finansowej.
Realizacja kursów dla studentów na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW w ramach ogólnouniwersyteckich przedmiotów z wykorzystania MS Excel
Prowadzenie zajęć na studiach podyplomowych realizowanych na UW pt. Ekonomiczna analiza danych w MS Excel i VBA.
Prelekcje publiczne w ramach webinarów i targów pracy, m.in. Talent Days – PGE Narodowy, Akademii Analityka.
Pozostałe informacje
Udział w Projekcie UW dla Ukrainy, w tym tworzenie bazy danych do analizy efektów projektu.
Ukończenie ścieżki edukacyjnej Excellent.
Stypendium Rektora dla najlepszych studentów na Uniwersytecie Warszawskim w latach 2022-2023.
Stypendium Rektora dla najlepszych studentów na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w latach 2020-2022.
Prelekcja na licznych konferencjach naukowych w tym m.in.: „Konferencja Naukowa Trójstyk – Ekonomia, Finanse, Zarządzanie”; „Social Economy 2022 Social Entrepreneurship towards challenges of Circular Economy”.
Współautorka artykułu naukowego – „Between declaration and action – an analysis of the results of research on circular behaviours taken up by the households and perceived benefits from them.”.