Asystent druku
Całościowa aplikacja służąca do zarządzania zleceniami wydruku materiałów. Posiada m.in. 7 modułów do wprowadzania nowych zleceń, a także moduły do przeglądania wprowadzonych zamówień, wprowadzania nowych i przeglądania istniejących klientów, dodawania i przeglądania wpłat, tworzenia raportów, czy moduł do tworzenia raportów ze statystykami sprzedażowymi dla poszczególnych klientów.
Korzystanie z aplikacji
Po otwarciu pliku podajemy login „Demo”, co spowoduje przekierowanie do panelu nawigacyjnego. W panelu tym możemy dodawać nowe zlecenia, jak i przejść do pozostałych modułów.
Główne atuty
Zaprojektowanie całościowej aplikacji, nowoczesny design, duża liczba modułów, dopracowanie od strony graficznej i użytkowej.
Wykorzystana wiedza z kursów
Efektywna praca w programie MS Excel, Automatyzacja pracy w programie MS Excel z wykorzystaniem języka VBA
Autor
Maciej Kowalski