Głównym celem Aplikacji jest automatyzacja procesu tworzenia raportów na potrzeby działu HR w firmie ANEDAN. ANEDAN to duża firma produkcyjna, zatrudniająca w sumie ponad 800 pracowników, składająca się z dwóch działów – Produkcji i Logistyki – oraz dziesięciu linii produkcyjnych i logistycznych.
Celem aplikacji jest zbadanie poziomu uzależnienia energetycznego państw UE od Rosji oraz przeanalizowanie potencjalnych, nowych kierunków importu surowców energetycznych do państw wspólnoty.
Aplikacja ma na celu wskazać głównych graczy na rynku producentów, importerów i eksporterów tego towaru, a także wartości przepływów tego towaru na rynku. Dodatkowo prezentuje preferencje konsumentów w skali Unii Europejskiej oraz globalnej.
Aplikacja magazynowa MAGAZYNPLUS+ to narzędzie przeznaczone do zarządzania towarem w magazynie małego lub średniego przedsiębiorstwa.
Głównym celem aplikacji „Ocena wydajności pracowników telemarketingu w Krajowym Projekcie Energetycznym” jest analiza wydajności poszczególnych agentów telemarketingu, jak również porównanie grup managerów, do których są przypisani kolejni pracownicy. Dostępne narzędzia umożliwiają wyświetlanie i podsumowanie szczegółowych informacji na podstawie wybranych przez użytkownika parametrów.
Aplikacja pozwala na kompleksową obsługę punktu gastronomicznego. Posiada m.in. moduły do obsługi zamówień, pracowników oraz raportowania przychodów.
Aplikacja stanowi pokazową wersję dashboardu przygotowaną na potrzeby firmy farmaceutycznej. Program umożliwia przeprowadzenie kompleksowej analizy dotyczącej wartości kontraktów NFZ, potencjału według województw oraz wykorzystania kontraktów NFZ.
Aplikacja pozwala na kompleksową obsługę punktu gastronomicznego. Posiada m.in. moduły do obsługi zamówień, pracowników oraz raportowania przychodów.
Celem aplikacji jest automatyzacja raportów dotyczących listy leków refundowanych. Umożliwia przedstawienie: aktualnej listy leków refundowanych dla producenta branży farmaceutycznej, aktualnych cen urzędowych sprzedawanych produktów, wykazu zmian na poziomie cen i produktów, produktów w grupie limitowej na tle konkurencji.
Aplikacja pozwala na kompleksową obsługę punktu gastronomicznego. Jest to narzędzie typu stand-alone, dzięki czemu możliwe jest jednoczesne korzystanie z Excela. Aplikacja działa całkowicie w tle i nie wpływa na działanie pozostałych plików.
Program do prezentacji wyników sprzedażowych. Na uwagę zasługuje dopracowanie graficzne wykresów oraz 2 metody tworzenia raportów – funkcje warunkowych obliczeń oraz tabele przestawne.
Adresatami aplikacji jest kadra kierownicza fikcyjnej spółki World Games S.A. potrzebująca jasnej i zrozumiałej informacji nt poziomu realizacji poszczególnych KPI i sytuacji ekonomicznej jednostki.
Przygotowany raport przedstawia najważniejsze informacje z zakresu telefonicznej obsługi połączeń przychodzących przez Call Center pozwalającym na bieżący monitoring ruchu na infolinii oraz realizacji poziomu KPI.
Narzędzie to ułatwia tworzenie harmonogramu pracy w magazynie. Służy m.in. do ustalania liczby pracowników na każdej zmianie, śledzenia oraz analiza frekwencji pracowników w przekroju działów i miesięcy, a także oceny poszczególnych pracowników.
Aplikacja tworzy spersonalizowane raporty i wysyła je mailem. Charakterystyczną cechą programu jest jego design. Aplikacja uruchamia się na całym ekranie. Na środku znajduje się okno dialogowe służące do sterowania, zaś w tle widoczna jest grafika z nazwą firmy.
Aplikacja jest przeznaczona dla osób, które są zainteresowane transportem miejskim w Warszawie. Celem aplikacji było zgromadzenie w jednym miejscu wybranych informacji/statystyk, które są publikowane przez Zarząd Transportu Miejskiego. Użytkownik aplikacji ma możliwość podglądu wybranych analiz z kilku lat.
Konfigurator Mazdy to interaktywny cennik, który pozwala na wybór i konfigurację dostępnych na rynku wersji samochodów marki Mazda. Całość robi niesamowite wrażenie wizualne, a wszystko zostało wykonane bez użycia VBA.
Aplikacja służy do zarządzania zleceniami wydruku materiałów. Posiada m.in. moduły do wprowadzania zleceń, monitorowania stanu realizacji zleceń, zarządzania klientami, czy archiwizacji danych.
Dashboard „Analiza danych zakładu produkcyjnego – branża automotive” ma za zadanie przedstawić kadrze zarządzającej dla danego zakładu produkcyjnego najważniejsze wskaźniki KPI związane z wolumenem produkcyjnym, sprzedażowym oraz reklamacyjnym, w podziale na poszczególne maszyny produkcyjne oraz w podziale na produkty.